Prea putini angajati ai Grupului Renault au masini Dacia sau Renault, a spus Radu Mavrodin, directorul de resurse umane pentru Renault in Romania si in regiunea EUROMED, intr-o discutie restransa cu presa. Pentru a schimba lucrurile, compania a organizat in acest an actiunea „mandri de produsele noastre”, in Romania, sub forma unui proiect pilot despre care exista intentii sa fie extins la nivel de regiune. Scopul este acela de a arata angajatilor adevarata calitate a marcilor pentru care lucreaza si de a gasi printre ei mai multi clienti pentru masinile noi.
„Am facut anul acesta (…) o actiune foarte importanta pentru noi, care se cheama <<mandri de produsele noastre>>. Aceasta este o actiune pe care vrem sa o facem etalon si sa o generalizam la nivel de regiune. Romania este tara pilot in care pentru 17.000 de oameni, chiar mai mult, am reusit sa vindem ideea produselor noastre catre toti angajatii Renault din Romania. Cu alte cuvinte, asta inseamna o zi la Titu, unde fiecare vine, are o foarte mica interventie in sala in care vorbim despre produs, dupa care totul se intampla practic, pe teren, cu testarea pe pista a masinilor noastre si a masinilor competitiei”, a explicat Mavrodin.
In prezent angajatii Grupului Renault Romania au o reducere de 7% la achizitionarea unui automobil nou si solutii de finantare prin RCI, companie parte a Grupului, cu avans 0% si dobanzi preferentiale.
„Ne asteptam ca acest tip de actiune sa ne aduca cu adevarat o crestere a vanzarilor de produse Dacia si Renault. Directorul general din Maroc a spus ca va prelua ideea si, de asemenea, cred ca putem sa o facem si in Turcia, si in Algeria”, a spus Radu Mavrodin despre actiunea „mandri de produsele noastre”.