Acasa BMW VIDEO, FOTO: Asa arata BMW Seria 4 Gran Coupe, rival pentru Audi A5 Sportback

VIDEO, FOTO: Asa arata BMW Seria 4 Gran Coupe, rival pentru Audi A5 Sportback

de Adrian Mitrea

BMW Seria 4 Gran Coupe (sursa - BMW)

BMW Seria 4 Gran Coupe completeaza familia de modele Seria 4, fiind cel de-al treilea lansat, dupa Seria 4 Coupe si Seria 4 Cabriolet. BMW Seria 4 Gran Coupe beneficiaza de portiere fara rame pentru geamuri, silueta specifica coupe-urilor si deschidere ampla a portbagajului, cu tot cu luneta. Masina va fi lansata pe pietele internationale, inclusiv Romania, in vara acestui an, a anuntat BMW.

Seria 4 Gran Coupe are exact aceleasi dimensiuni ca Seria 4 Coupe, respectiv 4.638 mm lungime, 1.825 mm latime si un ampatament de 2.810 mm. Portbagajul este insa cu 35 litri mai mare la versiunea cu patru usi, avand in total o capacitate de 480 litri. Prin rabatarea scaunelor spate (fractionabile 40:20:40) se poate obtine un spatiu cargo de 1.300 litri. Practic, BMW Seria 4 Gran Coupe este o limuzina mai eleganta decat Seria 3 Sedan si vine cu o versatilitate a portbagajului pe care o are doar Seria 3 Touring.

In fata, versiunile Coupe si Gran Coupe sunt identice. Totusi, plafonul lui Seria 4 Gran Coupe este cu 12 mm mai inalt si cu 112 mm mai lung, spre spate. Ecartamentul fata de 1.594 mm si cel spate de 1.594 mm este identic la Coupe si Gran Coupe.

Hayonul lui Seria 4 Gran Coupe are deschidere si inchidere comandate electric, iar optional poate fi aleasa optiunea care permite deschiderea si inchiderea prin miscarea piciorului sub bara spate (Smart Opener).

Gama de motorizari este formata din propulsoare pe benzina cu sase cilindri (435i) si patru cilindri (428i, 420i). Un motor diesel de 2 litri, cu patru cilindri, este oferit in doua versiuni de putere 420d (184 CP) si 418d (143 CP). Toate motorizarile sunt Euro 6. Transmisia standard este manuala cu sase trepte, iar optional poate fi comandata o cutie de viteze automata cu opt trepte (Steptronic). Evident, ansamblul de tehnologii EfficientDynamics este nelipsit si de pe Seria 4 Gran Coupe, pentru a reduce consumul si emisiile.

Pentru 428i Gran Coupe si 420d Gran Coupe este disponibila tractiunea integrala xDrive. Tot optionale sunt si farurile cu tehnologie LED si sistemul Head-Up Display.

BMW Seria 4 Gran Coupe intra si in programul de personalizare Individual al BMW, fiind astfel disponibile patru culori speciale, jante din aliaj de 19 inch, piele speciala pentru bord si finisaje din lemn deosebite.

Pentru o personalizare cat mai diversa sunt disponibile liniile de design Modern Line, Luxury Line si Sport Line, precum si nelipsitul pachet M.

Suspensia fata a lui BMW Seria 4 Gran Coupe este independenta, cu brate duble din aluminiu, iar suspensia spate este de asemenea independenta, cu cinci brate.

Sistemul de directie standard este format dintr-un mecanism electro-mecanic cu cremaliera, iar optional este disponibila o directie variabila sport – care vireaza mai mult rotile la viteze de parcare si pe viraje, astfel ca e nevoie de miscari mai putin ample ale volanului pentru a manevra automobilul.

BMW Seria 4 Gran Coupe va concura pe piata cu Audi A5 Sportback – model lansat in 2009.

6 comentarii

Vlad 2 februarie 2014 - 09:18

pana la haion arata bine, spatele insa, imi aduce aminte de logan/ bmw GT – ceea ce mi se pare respingator. sunt fan bmw, dar prefer A5 in locul 4 GranCoupe

Reply
vlad 2 februarie 2014 - 09:19

imi place totusi ca au facut poze la ce portbagaj mare are, chiar si cu bancheta rabatata. abia asteptam sa iasa acest 4 grancoupe, sa car saci de ciment cu el.

Reply
Null 2 februarie 2014 - 12:32

Asta e un automobil care va duce familii cu venituri mari in vacante de iarna prin Alpi, cu multe bagaje, schiuri etc. Stereotipuri de romani… auzi, sa cari saci de ciment.

Doar pt ca nu-ti faci tu vacantele in Alpi, nu inseamna ca si restul Europei are aceleasi ocupatii ca si tine. 🙂

Reply
david beckham 2 februarie 2014 - 21:49

null era o pastila dar probabil esti de pe la cluj de prin ardeal si prinzi poantele mai greu

Reply
bancher 3 februarie 2014 - 10:30

Gresesti. Portbagajul mare nu e neaparat pentru carat saci de ciment cu el.
Pe masura ce oamenii castiga tot mai mult, isi permit masini tot mai scumpe ca si masini de familie…si o masina de familie trebuie neaparat sa aiba portbagaj mare. In acest portbagaj vor sta bagajele soferului si ale familiei sale, cand pleaca in concediu.

Reply
Bogat 5 februarie 2014 - 21:28

Mai mari, mai mici dar toate la fel.

Reply

Lasa un comentariu