Grupul BMW a avut in 2012 un an record de vanzari, cu un total de 1,84 milioane vehicule pe plan mondial, ceea ce inseamna un avans de 10,6% fata de 2011. Pana si in Europa, unde trei sferturi dintre marcile auto si-au vazut vanzarile scazand, Grupul a avut o usoara crestere, in timp ce Rusia si pietele asiatice au avansat cu peste 30%. BMW asteapta un nou record in 2013.
Vanzarile marcii BMW au avansat cu 11,6% in 2012 spre 1,54 milioane masini, dintre care circa 400.000 Seria 3, aproape 150.000 X3 si peste 330.000 Seria 5.
Vanzarile globale ale MINI au urcat cu 5,6%, spre 301.526 vehicule, dintre care 102.000 au fost modelul Countryman. Cea mai mare piata a marcii este SUA, cu peste 66.000 masini, si Marea Britanie, cu 50.000.
Per total, BMW Group (BMW, MINI si Rolls Royce) a vandut anul trecut 1,84 milioane vehicule, avans de 10,6% fata de 2011.
Europa a ramas cea mai importanta regiune pentru Grup, cu 864.812 masini vandute, avans de 0,8% fata de 2011. In Asia cresterea a fost de 31,6%, spre aproape jumatate de milion de vehicule, dintre care 326.000 au fost vandute in China. SUA a ramas in continuare de baza, cu 347.000 masini vandute, ceea ce inseamna, ca si comparatie, de opt ori mai mult decat vanzarile BMW pe intreg continentul african.
Grupul asteapta un nou record de vanzari in 2013, care va fi un an special mai ales ca spre final va fi lansat i3, primul model electric al marcii.