Acasa Audi VIDEO: Ford B-Max a obtinut punctaj maxim la Euro NCAP si fara montant B. Volvo V40, noile Clio, A3 si cee’d au tot 5 stele, Isuzu D-max are 4

VIDEO: Ford B-Max a obtinut punctaj maxim la Euro NCAP si fara montant B. Volvo V40, noile Clio, A3 si cee’d au tot 5 stele, Isuzu D-max are 4

de Adrian Mitrea

Rezultate Euro NCAP august 2012 (sursa - EuroNCAP)
Rezultate Euro NCAP august 2012 (sursa - EuroNCAP)

Ford B-Max, primul automobil modern fara montant B fix si produs exclusiv la Craiova, a reusit sa obtina cinci stele din cinci la testele de siguranta Euro NCAP. Volvo V40 si noile generatii ale Renault Clio, Audi A3 si Kia cee’d au obtinut tot cinci stele din cinci, iar pick-ul Isuzu D-Max a fost etichetat cu patru stele din cinci – un rezultat oricum onorabil pentru un pick-up.

Euro NCAP noteaza ca B-Max ofera o protectie marginala doar in cazul unui impact lateral cu un stalp – ceea ce se intampla si la alte masini. In cazul unei coliziuni frontale sau laterale cu un automobil, B-Max ofera protectie optima. Pe scurt, Ford B-Max ofera o protectie de 92% pasagerilor adulti, de 84% pasagerilor copii si de 67% pietonilor, iar nivelul de asistare al sistemelor de siguranta (martori, senzori, avertizori) a fost certificat la 71%.

Si Volvo V40 s-a comportat exemplar, punctand foarte bine inclusiv la testul de impact lateral cu un stalp.

Despre noul Clio Euro NCAP noteaza ca la impactul lateral cu un stalp protectia este marginala, la fel ca si in cazul unei coliziuni din spate. B-Max si V40 stau mai bine la impactul din spate.

Audi A3, rival pentru Volvo V40, a obtinut aproximativ aceleasi punctaje ca rivalul sau, cu mentiunea ca sta ceva mai putin bine la impactul lateral cu un stalp, protectia fiind „adecvata”.

Isuzu D-Max a obtinut patru stele din cinci in principal pentru ca genunchii, partea inferioara a picioarelor si pieptul pasagerilor din fata ar avea de suferit unele leziuni la impactul frontal.

Mai jos poti vedea clipurile pentru Volvo V40, Renault Clio si Audi A3. Pentru restul masinilor clipurile incarcate pe canalul de YouTube al Euro NCAP sunt private, insa daca revii mai tarziu pe 0-100.ro vei putea vedea si cum s-au comportat celelalte masini testate.

Lasa un comentariu

avatar
  Subscribe  
Notifica-ma despre