Renault ia in calcul posibilitatea de a–si adauga doua noi marci in portofoliu: brand-ul sportiv Alpine si o marca de varf de gama cunoscuta sub numele de proiect „Initial Paris”, scrie Les Echos care citeaza o prezentare a lui Carlos Tavares, al doilea om ca importanta in Renault. Dat fiind ca aceste marci necesita investitii substantiale, o decizie nu va fi luata imediat.
Publicatia franceza citeaza o prezentare tinuta in fata unor analisti de Carlos Tavares, director operational al Renault care ar fi evocat un dublu proiect ce ar duce la patru numarul total de marci ale grupului (alaturi de Renault-Samsung si Dacia).
Practic, Renault ar ramane marca generalista, Dacia ar ramane low-cost, Alpine ar redeveni marca sportiva, iar o noua marca, cunoscuta acuim sub numele de proiect „Initial Paris” ar duce grupul francez in zona de varf de gama. O decizie ar trebui sa fie luata pana la final de an, mai ales ca aceste proiecte necesita investitii mari, insa pentru marca de varf de gama francezii vor profita si de alianta incheiata in 2010 cu Daimler.
Renault a evocat in mai multe randuri posibilitatea de a reinvia vechea marca sport Alpine care s-a nascut in 1955 si a iesit din productie in 1994. Despre reinvierea marcii s-a vorbit inainte de criza, insa problemele financiare ii faceau pe francezi in 2009 sa scoata din discutie revenirea.
Cat despre aspiratiile premium ale grupului, cei de la Renault au spus in trecut ca alianta cu Mercedes ii va ajuta atat sa scada costurile punand diverse tehnologii in comun, cat si sa lanseze modele care sa fie mult mai bine primite in piata decat cea mai recenta generatie Laguna.