In doua saptamani se va decide soarta Maybach, brand ultra-premium al Daimler care insa a avut vanzari extrem de mici in ultimii ani, scrie Automotive News. Dieter Zetsche, seful Daimler, spune ca pana la 1 iulie se va lua o decizie asupra viitorului Maybach, iar varianta optimista este ajungerea la un acord cu Aston Martin care sa puna la bataie design si tehnologie pentru a salva marca germana. Maybach a produs 157 masini anul trecut, desi Daimler initial se gandea la 1.500 anual. Cel mai scumpe model trece de 600.000 euro, cel mai „ieftin”, de 450.000.
Seful Daimler spune ca sunt sanse mari ca decizia privind viitorul Maybach sa fie una pozitiva. De mai mult timp se vorbeste de o colaborare cu Aston Martin care, aducand design si tehnologie, ar putea revitaliza o marca ultra-permium care insa e privita ca fiind batranicioasa si e dezavantajata si de preturile mari chiar pentru cei cu multi bani.
Seful Daimler a admis ca regreta miliardul de dolari investit cand a lansat Maybach, marca gandita sa concureze cu Rolls Royce si Bentley.
Maybach vinde limuzina 57 care costa de la circa 460.000 euro si limuzina 62 care costa de la circa 540.000 euro. Versiunea 62 S cu motor de 630 CP costa peste 610.000 euro.
Daimler se gandea la productie anuala de 1.500 de masini, insa anul trecut doar 157 au fost fabricate, ca urmare a cererii slabe. ca si comparatie, Rolls Royce a vandut 2.000 de masini.