Acasa Mercedes-Benz Mercedes-Benz SLK costa in Romania intre 40.300 si 54.500 euro, cu TVA inclusa

Mercedes-Benz SLK costa in Romania intre 40.300 si 54.500 euro, cu TVA inclusa

de Adrian Mitrea
Mercedes-Benz SLK (sursa - Mercedes-Benz)
Mercedes-Benz SLK (sursa - Mercedes-Benz)

A treia generatie Mercedes-Benz SLK are in Romania preturi cuprinse intre 40.300 si 54.500 euro, inclusiv TVA, fiind usor mai scumpa decat in Germania, unde cuantumul TVA este mai mic (19%).

Pe plan local sunt disponibile aceleasi motorizari ca si restul lumii:

  • SLK 200 BlueEfficinecy, 40.300 euro;
  • SLK 250 BlueEfficinecy, 46.115 euro;
  • SLK 350 BlueEfficinecy, 54.498 euro.

Pe noul SLK debuteaza cateva tehnologii interesante, precum cea denumita „panoramic vario-roof cu Magic Sky Control”, care consta in faptul ca prin simpla apasare a unui buton acoperisul escamontabil din sticla (disponibil optional – n.r.) al masinii poate deveni transparent sau intunecat (vezi clipul de mai jos).

click aici pentru galeria foto

Clientii au de ales intre trei tipuri de plafoane. Versiunea de baza are acoperis in culoarea caroseriei (1). Optional poate fi comandat un acoperis din sticla fumurie (2), si tot optional poate fi montat acoperisul cu Magic Sky Control (3).

Deflectorul pentru vant, confectionat din panza la majoritatea decapotabilor, este inlocuit de doua bucati din plastic care se pliaza in spatele tetierelor si pot fi mutate, prin rotire, spre centrul masinii, pentru a reduce turbulentele.

SLK ramane fidel istoriei acestui model, lansat pentru prima data in 1996. Astfel, acoperisul rigid escamontabil transforma in cateva zeci de secunde SLK din coupe in roadster (decapotabila) si invers.

La a doua generatie a SLK, Mercedes-Benz a introdus sistemul AirScarf, care “imbraca” gatul soferului si al pasagerului in aer cald, pentru a putea rula chiar si iarna cu masina decapotata. Acelasi sistem, imbunatatit, echipeaza si a treia generatie SLK. Aceasta din urma vine cu plafonul cu Magic Sky Control ca inovatie.

Detalii despre motorizari

  • SLK 200 BlueEfficinecy, patru cilindri, 1.796 centimetri cubi (1,8 litri), 135 kW / 184 Cai Putere (CP). Standard este oferita o cutie manuala cu sase trepte, iar optional poate fi comandata o transmisie automata cu 7 viteze (7G-Tronic Plus). Cu acest motor si transmisie automata, Mercedes-Benz spune ca SLK consuma 6,1 litri de benzina pentru 100 km parcursi, viteza maxima fiind de 237 km/h. Acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in 7 secunde;
  • SLK 250 BlueEfficinecy, patru cilindri, 1.796 centimetri cubi (1,8 litri), 150 kW / 204 Cai Putere (CP). Pentru acest propulsor este oferita standard o cutie automata cu 7 viteze (7G-Tronic Plus). Astfel configurat, SLK consuma 6,2 litri / 100 km parcursi, accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6,6 secunde si atinge o viteza maxima de 243 km/h;
  • SLK 350 BlueEfficinecy, sase cilindri in V, 3.498 centimetri cubi (3,5 litri), 225 kW / 306 CP. Acest motor este complet nou, spune Mercedes-Benz, si dispune de injectie directa de a treia generatie , injectoare piezo si scanteie multipla. Propulsorul are un consum de 7,1 litri / 100 km pe noul SLK, iar emisiile de dioxid de carbon se ridica la 167 grame pe kilometru. Astfel configuratm SLK ajunge la 100 km/h in 5,6 secunde, viteza maxima fiind de 250 km/h.

Tehnologii interesante

Clientii pot alege intre trei tipuri de suspensie. Standard vine o suspensie din otel (1), iar optional poate fi comandata o suspensie sport (2), cu arcuri si amortizoare mai tari. Parte a pachetului optional Dynamic Handling, vine un sistem de suspensie autoreglabila (3), controlata electronic, care ofera cel mai bun raport dintre confort si sportivitate.

Pe langa suspensia controlata electronic, pachetul Dynamic Handling mai include si o directie mai directa, mai agila, precum si cu frane mai performante care pot bloca roata spate de pe interior virajului in cazul in care sistemul detecteza un derapaj necontrolat.

Tot in materie de siguranta, noul SLK vine standard cu sistemul de monitorizare a ochilor soferului (Attension Assist), pentru a detecta oboseala si pentru a-i recomanda celui de la volan o pauza. Optional, noul SLK poate fi echipat si cu sistemul Pre-Safe Brake, care determina franarea masinii pana la oprirea ei daca este detectata iminenta unui accident.

Sistemul de iluminare, integral cu tehnologie LED, are cinci functii (functie de viraj, mod pentru drumuri de tara, pentru autostrada, fascicul de lumina reglabil automat si faruri de ceata).

De asemenea, masina dispune si de un sistem care recunoaste semnele rutiere cu limite de viteza, printr-o camera video montata pe parbriz, si le afiseaza in bord soferului

Capota si aripile sunt fabricate din aluminiu la aceasta a treia generatie SLK, iar coeficientul aerodinamic (Cd) a fost redus de la 0,32 la generatia a doua (anterioara) la 0,30 la aceasta a treia generatie.

Lasa un comentariu

avatar
  Subscribe  
Notifica-ma despre