Articolele etichetate cu ‘ Nicolas Maure ’

29 martie
marți

Nicolas Maure, seful Dacia, inainte de plecarea la Lada-AvtoVAZ: Plec cu tristete din Romania. Lada este in prezent la fel cum era Dacia in 2005

Dacia, Romania

Nicolas Maure (sursa - Dacia)
Nicolas Maure (sursa - Dacia)

Nicolas Maure paraseste conducerea Dacia dupa doi ani si trei luni, pe 4 aprilie urmand sa preia conducerea Lada-AvtoVAZ, marca ce are potential mare, insa a ramas cu zece ani in urma Dacia la capitolul dezvoltare. Maure ramane cunoscut pentru interventiile sale in favoarea autostrazii Pitesti-Sibiu, declarandu-se si acum, la plecare, optimist ca autostrada s-ar putea face macar in 2021. Maure spune ca este trist ca paraseste Romania. Locul sau va fi luat de Yves Caracatzanis, un francez cu „radacini” grecesti si italiene.

Mai mult

Toate articolele din aceasta arhiva


In uzina Lada (sursa - Renault)
Seful Dacia va avea misiune dificila la conducerea Lada, climatul de business din Rusia fiind ostil si fara dorinta de reforme
Nici un comentariu - Scris in data de 15/03/16
Nicolas Maure, cel care aproape doi ani a condus Dacia, a fost numit sef al gigantului rus Lada (AvtoVAZ) si misiunea sa nu va fi deloc usoara in neprietenoasa Rusie, unde presiunile sunt mari si oligarhii apropiati de Kermlin au mana libera. Maure are de partea sa experienta in Europa ...Mai mult
Nicolas Maure (sursa - Dacia)
UPDATE: Seful Dacia, Nicolas Maure, merge la conducerea Lada in Rusia. Locul sau din Romania va fi preluat de Yves Caracatzanis
Nici un comentariu - Scris in data de 15/03/16
Seful Dacia si al Grupului Renault Romania, Nicolas Maure, a fost propus pentru a conduce compania auto rusa AvtoVAZ, fabricantul masinilor Lada, informeaza Reuters, citand surse apropiate actionarilor AvtoVAZ. UPDATE 12:20 - Grupul Renault confirma informatia, Nicolas Maure devine presedinte AvtoVAZ incepand cu 4 aprilie, iar postul sau din Romania ...Mai mult
Wolfgang Schulz - Nicolas Maure - Peter Copetti - Cristi Milea (sursa - 0-100.ro)
Concluzii dupa 2015 si asteptari pentru 2016 de la executivi de top din industria auto: optimism generalizat si apreciere mai mare pentru munca oamenilor
Nici un comentariu - Scris in data de 31/12/15
Anul 2016 se anunta bun pentru piata auto din Romania, conform catorva inalti executivi din industrie. Optimismul este generalizat, respectul pentru oameni si munca lor par sa fie mai apreciate ca oricand, iar incheierea anului 2015 pe plus arata ca revenirea vanzarilor auto pe crestere in 2014 nu a fost ...Mai mult
Departamentul Caroserii Dacia (sursa - HotNews)
Dacia va organiza si in 2016 programe de plecari voluntare. Robotizarea va reduce in doi-trei ani numarul angajatilor de la Caroserii
Nici un comentariu - Scris in data de 04/12/15
Dacia a organizat in 2015 un program de plecari voluntare la care s-au inscris 500 de persoane, iar compania are de gand sa demareze si in anii viitori astfel de programe, a spus seful Automobile Dacia, Nicolas Maure. Uzina este in plin proces de robotizare, iar una dintre consecinte va ...Mai mult
Nicolas Maure (sursa - Dacia)
Programul Prima Masina trebuie modificat pentru a fi eficient, spune seful Dacia. Care sunt propunerile
Nici un comentariu - Scris in data de 23/06/15
Programul Prima Masina, prezentat aproape triumfal toamna trecuta de catre autoritati, nu merge deloc bine, iar reprezentantii industriei auto propun modificarea lui pentru a-l face (cat de cat) eficient. Perioada de creditare ar trebui sa fie mai mare, iar ratele ar trebuii sa fie mai mici, fiindca altfel oamenii nu ...Mai mult
Nicolas Maure (sursa - Dacia)
Nicolas Maure, Dacia: Cu autostrada de la Pitesti la Sibiu vom economisi 10 ore pentru transport
Nici un comentariu - Scris in data de 08/06/15
Autostrada Pitesti-Sibiu, pe care Guvernul o promite gata in 2020 investitorului strategic Dacia-Renault, va face ca producatorul auto sa scuteasca 10 ore pentru transport, si de aici costuri mai mici de operare, eficienta imbunatatita a muncii si competitivitate mai mare a Romaniei in fata altor tari care gazduiesc uzine ale ...Mai mult
AILN Mioveni (sursa - Renault)
Platforma industriala Dacia din Mioveni va ajunge in top cinci din Grupul Renault, pana in 2020, prin investitii masive pentru noile modele
Nici un comentariu - Scris in data de 04/06/15
Dacia aniverseaza in 2015 zece ani de la crearea centrului logistic din Mioveni (AILN, Alliance International Logistic Network) si 10 milioane de metri cubi de piese, echivalentul a 5,2 milioane de vehicule. Totodata, seful Dacia, Nicolas Maure, asteapta un an record de productie in 2015 si estimeaza ca pana in ...Mai mult
Nicolas Maure (sursa - Dacia)
INTERVIU cu Nicolas Maure, seful Dacia: Dupa 2020 nimeni de la Renault-Nissan nu va intelege de ce nu exista un sistem minim de autostrazi in Romania. Daca Sibiu-Pitesti nu e gata pana atunci, va trebui sa luam decizii importante
Nici un comentariu - Scris in data de 07/04/15
Automobile Dacia nu vrea sa ia masuri radicale la Mioveni in urmatorii ani, insa are un plan ambitios de robotizare a uzinei si, in 2020, vor fi luate decizii cruciale daca sistemul de autostrazi nu se imbunatateste, a spus, intr-un interviu pentru HotNews.ro, Nicolas Maure, presedinte al Automobile Dacia. "Nu ...Mai mult
(sursa - Dacia)
ANALIZA: Uzina Dacia – Presiuni crescande, amenintarea Tanger si despre cum robotii tind sa devina mai ieftini decat oamenii la Mioveni
Nici un comentariu - Scris in data de 13/10/14
Dacia nu va pleca de la Mioveni in urmatorii foarte multi ani, insa presiunea venita din Franta este tot mai mare, fiindca salariile au crescut mult si tara noastra nu mai e un loc de productie low-cost. Multe se vor schimba si un mare risc pentru angajati tine de automatizare, ...Mai mult