Articolele etichetate cu ‘ CO2 ’

21 iulie
vineri

Audi recheama 850.000 de masini diesel pentru a face modificari ce vor duce la scaderea emsiiilor poluante

Audi

Audi a anuntat un recall voluntar pentru 850.000 de masini diesel, cu motoare V6 si V8, scopul fiind de a face modificari care sa scada emisiile poluante, informeaza AFP. Conform intelegerii semnate de autoritatea germana KBA, pe masini vor fi instalate soft-uri care sa scada emisiile poluante in conditiile reale de condus.

Mai mult

Toate articolele din aceasta arhiva


Jim Farley (sursa - Ford)
Tot mai putini oameni isi vor mai permite masini noi, avertizeaza seful Ford Europa
Nici un comentariu - Scris in data de 03/06/16
Exista un mare risc in piata, spune Jim Farley, seful Ford Europa. Normele de poluare devin mai aspre, iar companiile trebuie sa investeasca mult pentru a se conforma, urmarea fiind ca masinile vor deveni tot mai scumpe. Dupa ce constructorii auto au fost incurajati sa scada emisiile de CO2 si ...Mai mult
(sursa - Peugeot)
Francezii vand masinile cu cele mai mici emisii de CO2 in UE. Cum sta Dacia si cum sunt pozitionate marcile germane
Nici un comentariu - Scris in data de 02/03/16
Peugeot si Citroen vand in UE masinile cu cele mai reduse emisii de CO2, in timp ce marcile germane premium sunt la polul opus, insa au adus tot mai multe modele ecologice, arata datele JATO pentru 23 de piete. In 2015 Dacia s-a clasat pe locul 12 in randul marcilor ...Mai mult
Citroen DS3 (sursa - Citroen)
Consumul de combustibil in traficul de zi cu zi este chiar si cu 50% mai mare decat cel inregistrat in testele oficiale, arata primele date ale PSA Peugeot Citroen
Nici un comentariu - Scris in data de 01/03/16
PSA Peugeot Citroen a anuntat rezultatele primelor teste ce reflecta consumul real al masinilor si nu cel din laborator, nerealist de mic. Au fost publicate datele pentru trei modele si rezultatele arata ca in trafic consumul de motorina este cu 30-50% mai mare decat in conditii de laborator. Pana la ...Mai mult
Hyundai Santa Fe (sursa - Hyundai)
Hyundai-Kia este singurul mare grup auto la care emisiile medii de CO2 au crescut in 2014
Nici un comentariu - Scris in data de 23/11/15
Grupul auto coreean Hyundai-Kia este singurul mare constructor auto la care emisiile medii ale flotei au crescut in 2014, fata de 2013, arata datele PA Consulting, care se refera la emisiile medii ale masinilor noi vandute in UE. In aceste conditii, noteaza Financial Times, grupul auto coreean are mari sanse ...Mai mult
(sursa - Mazda)
Constructorii auto se opun schimbarii modului de testare a eficientei masinilor noi. Sustinatorii modificarilor spun ca producatorii isi mint clientii si profita de regulile vechi de 45 de ani
Nici un comentariu - Scris in data de 22/04/14
De multe ori datele tehnice ale unei masini noi suna mult prea bine, iar in condusul de zi cu zi consumul mediu este mult peste cel promis in documentele masinii. Ei bine, grupurile de aparare ale drepturilor consumatorilor spun ca de vina sunt metodele de testare care nu s-au mai ...Mai mult
Revista Presei
Revista presei, 28 feb: Noi limite pentru CO2 votate de UE. Nicolas Cage a inchiriat autostrada A3
Nici un comentariu - Scris in data de 28/02/14
Volkswagen va face o rechemare in service pentru utilitara Caddy, modelele afectate fiind produse intre 2003 si 2013. Rechemarea vizeaza inlocuirea telescoapelor de la usa hayonului, informeaza Automarket.ro. Mai mult
(sursa - euobserver.com)
Compromis dificil in legatura cu normele stricte de poluare ce trebuie indeplinite de masinile noi vandute in UE
Nici un comentariu - Scris in data de 25/06/13
Reprezentantii Uniunii Europene (UE) au ajuns la o intelegere de principiu in legatura cu tintele stricte pe care masinile noi ce se vor vinde in 2020 vor trebui sa le indeplineasca, scrie Reuters. Se stiu putine detalii clare, insa marea problema tine de solicitarile germanilor, care vor ca producatorii lor ...Mai mult
Esapament Abarth 500 (sursa - 0-100.ro)
Tintele emisiilor de CO2 impart din nou constructorii auto europeni in doua tabere. Disputa este legata de cine va suporta povara reducerilor
Nici un comentariu - Scris in data de 02/07/12
Nu doar pozitia fata de supracapacitate, dar si tintele legate de emisiile medii ale masinilor in 2020 creeaza disensiuni in randul marilor grupuri auto europene care nu reusesc sa gaseasca o pozitie comuna. Producatorii germani de masini premium se plang ca trebuie sa suporte povara reducerlor si nu li se ...Mai mult