23 mai 2017
marți
Renault, Romania
Masina electrica cu cea mai mare autonomie disponibila in Romania devine Renault ZOE. Porneste de la 33.000 euro cu TVA

Masina 100% electrica Renault ZOE a primit o noua optiune de baterie (care mareste autonomia la 400 km in ciclu de testare NEDC sau 300 km in regim real de utilizare), iar pretul de pornire este de 33.000 euro cu TVA. Fata de cum era Renault ZOE comercializat pana acum in Romania o noutate importanta tine de faptul ca pretul bateriei litiu-ion este acum inclus in pretul masinii, nemaifiind nevoie ca bateria sa fie inchiriata (totusi optiunea de inchiriere a bateriei ramane in continuare disponibila). Cu bonusul de 10.000 euro promis de Guvern pentru achizitia de masini electrice, un client de Renault ZOE cu autonomie marita va mai avea de platit 23.000 euro cu TVA.

Renault ZOE este disponibila in doua versiuni de echipare in Romania, LIFE si INTENS, clientii putand alege intre cele doua variante de autonomie ale masinii.

  • Renault ZOE LIFE Z.E. 22 – 26.050 euro fara TVA / 31.000 euro cu TVA
  • Renault ZOE LIFE Z.E. 40 – 27.731 euro fara TVA / 33.000 euro cu TVA
  • Renault ZOE INTENS Z.E. 40 – 28.992 euro fara TVA / 34.500 euro cu TVA

Asadar, versiunea cu baterie de 22 kWh (autonomie NEDC 240 km, reala 170 km) ramane in continuare la vanzare, iar varianta cu baterie de capacitate mai mare (41 kWh) costa in plus 1.682 euro fara TVA sau 2.000 euro cu TVA. Capacitatea bateriei si autonomia sunt aproape duble.

Fata de versiunea initiala cu baterie de 22 kWh, varianta mai noua a masinii are o baterie mai grea cu aproximativ 25 kg, dar forma/geometria si volumul bateriei sunt identice. Deoarece bateria este putin mai grea Renault a operat modificari la suspensiile spate ale lui ZOE 400. Asadar, chiar daca masinile arata identic, exista unele diferente de ordin tehnic si de comportament rutier. Masa masinii la gol este 1.480 kg (1.555 kg cu sofer de 75 kg).

„Conceput si tehnologizat la Centrul Tehnologic Renault din Guyancourt, iar mai apoi asamblat la fabrica din Flins, modelul ZOE este lansat in Romania cu motorul R90, propunand doua niveluri de echipare: LIFE si INTENS. Clientii pot opta, inca de pe versiunea de baza, intre bateria Z.E. 22 (240 km NEDC) si bateria Z.E. 40 (400 km NEDC). Cu ocazia lansarii acestui model, marca Renault propune clientilor o noua varianta de comercializare, de tipul Full Purchase, care include pretul bateriei”, a anuntat Renault Romania.

Renault ZOE are un motor electric de 68 kW / 92 CP care dezvolta 225 Nm. Masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 13,2 secunde cu start de pe loc.

Varianta noua a Renault ZOE vine cu doua noi culori pentru caroserie (rosu intens si gri titan), plus modificari de interior: tiparul geometric alocat bordului, conturul cromat al consolei R-LINK, al ramelor difuzoarelor si finisajul gri metalic lucios fume pentru gravajul selectorului transmisiei.

Primul nivel de echipare, LIFE, vine in dotarea standard cu echipamente precum: faruri de zi cu tehnologie LED, cruise control, asistenta la franarea de urgenta, sistem de asistenta la pornirea din rampa, tablou de bord digital TFT de 7 inch, oglinzi retrovizoare reglabile electric si degivrante, climatizare automata cu senzor de toxicitate si cablu de incarcare Flexi Charger de 6,5 m lungime.

Versiunea INTENS propune acum o tapiterie noua si jante noi de aluminiu de 16 inch in doua tonuri, senzori de ploaie si de lumina. Exista un plus de rafinament la interior, gratie unui nou finisa negru al tapiteriei si diferitelor materiale din habitaclu. De asemenea, ZOE 400 ofera si un nou pachet de personalizare de culoarea albastra. Sistemul audio este Arkamis 3D Sound.


Etichete: , , , , , , , , , ,

Lasa un comentariu

6 Comentarii Pornit "Masina electrica cu cea mai mare autonomie disponibila in Romania devine Renault ZOE. Porneste de la 33.000 euro cu TVA"

Notifica-ma despre
avatar
Sorteaza dupa:   noi | vechi | votate
AC DC
Cititor

nu cumva este loganul electric cu autonomie declarata de 500 km?

axl07
Cititor

Ce nu inteleg eu e de ce si-ar lua un non-hipster o astfel de masina, cand pe o masina pe benzina care ofera performante similare si acelasi spatiu interior (de exemplu un Renault Clio) ar putea plati o suma in jur de 10.000 Euro.

Aldeni
Cititor

Esti descompus ? Tu poate traiesti intr o bula aseptica. Daca nu, cred ca te-ai saturat sa inghiti zi dupa zi metale grele in suspensie RP10 si RP10N.
Ce relevanta are performanta unei cutii cu roti cand ai probleme cu cei doi planani?

Einstein
Cititor

Io nu scriu prostii, insa autorul articolului a scris o prostie mare chiar in titlu.
Masina cu cea mai mare autonomie este ultimul model de Tesla care depaseste 500 km la un plin de „carburant”.

doru
Cititor

tesla e scumpa pleaca de la 60.000 euro …si var full e peste 100.000 …mai aveti rabdare sa scoata astia baterii ieftine ..si cam in max 10 ani o sa avem masini full electric …in jur de 10.000 euro …pana atunci mergem cu hibride f ieftine si bune …pe olx un peugeot 508 hibrid e in jur de 10.000 euro ….consuma in jur de 3 % motorina …si e calumea , full electric e inca scump …aveti rabdare

wpDiscuz