06 aprilie 2017
joi
Foto, In Garajul Nostru, Prima Impresie, Video, Volkswagen
Prima impresie: Volkswagen Golf 7 facelift

Volkswagen Golf 7 – cu facelift din 2017 – continua sa ramana referinta segmentului compact: prin tehnologia de top, prin modul ireprosabil in care merge, prin ergonomia exemplara a postului de condus. Desigur, nu e o masina perfecta. Si Golf are neajunsurile lui. Despre plusurile si minusurile lui Volkswagen Golf, pe larg, in acest test drive.

Pe lista cu noutati absolute aduse de facelift se remarca o noua motorizare turbo pe benzina, denumita 1.5 TSI EVO. Acest motor poate avea 150 CP sau 130 CP (in versiunea BlueMotion). In versiunea de 150 CP, cea testata, motorul este incredibil de silentios si de bine echilibrat, avand resurse de putere fantastice pentru clasa lui. Diferentialul electronic XDS vine standard pe aceasta motorizare. Cum functioneaza? Simplu. Franeaza usor roata fata de pe interiorul virajului astfel incat masina sa se inscrie mai frumos si mai sigur pe drum. Nu simti cum lucreaza, simti doar rezultatul. Si e minunat!

Pentru curiosi, 1.5 TSI EVO de 150 CP si cutie de viteza manuala cu sase trepte sprinteaza pana la 100 km/h in 8,3 secunde (idem pentru varianta cu DSG).

Gama de motorizari ramane in continuare foarte diversificata pentru Golf, de la 1.0 TSI, 1.5 TSI EVO, 2.0 TSI (pe GTI), 1.6 TDI si 2.0 TDI. Diversele versiuni de putere si preturi le gasiti pe configurator.

Apoi este vorba despre o schimbare majora in ceea ce priveste optiunile pentru faruri: acum exista doar cu halogen sau cu LED. A disparut optiunea pentru xenon.

In ceea ce priveste stopurile, toate variantele de echipare sunt echipate cu blocuri optice cu LED.

La interior, tot in echiparea standard, intra un sistem de infotainment color. Pana acum versiunea de baza avea un afisaj monocrom, decent de altfel, dar acum vorbim de un progres in ceea ce priveste sistemul de infotainment. Varianta de top, Discover Pro, afiseaza informatiile la fel de frumos ca un iPad si viteza de procesare este fantastica. Pe de alta parte, laudatele comenzi prin gesturi sunt greu de folosit. Mai bine pui degetul si atingi ecranul.

Tot la interior, de data aceasta optional, se remarca si Active Info Display, adica un instrumentar de bord 100% digital, la fel ca optiunea de pe Passat. La Audi se cheama Virtual Cockpit. Ori despre ce am vorbi, ecranul Active Info Display de pe Golf 7 facelift are o grafica superba si mai multe moduri de afisare a informatiilor. Si viteza de reactie este fantastica. Posesorii de masini Jaguar stiu exact la ce ma refer!

Atentia pentru detalii a Volkswagen mereu m-a fascinat. Ai mocheta in buzunarele fetelor de usi (pe laterale si pe fund), ai camera video pentru marsarier retractabila (deci sta curata cand ploua), comenzi intuitive, scaune perfecte, butoane care se apasa fix cum trebuie. Toate acestea fac masina ceea ce fanii numesc „Golf”.

Minusuri? Da. Exista.

De la genunchi in jos plasticele din masina sunt tari si au un aspect ce nu se ridica la valoarea masinii testate, aproximativ 30.000 euro. Apoi, la variantele cu suspensie adaptiva DCC, la cateva secunde dupa ce ti-ai ales modul de condus grafica dispare si nu este afisat pe nicaieri in ce mod de condus rulezi. Poate dupa o ora de condus Eco vrei sa treci in Comfort. Dar poate ai facut asta deja acum 15 minute cand te-ai mai gandit o data la asta. Intelegi ideea. Asa cum despre cutia de viteze esti informat in bord daca rulezi in D sau S, n-ar fi fost rau ca pe afisajul imens sa apara pe undeva si modul de condus utilizat. Este o chestiune care tine de software. Tot de software tine si asistenta la schimbarea treptelor, cunoscuta si ca “rev matching” (potrivirea turatiei). Ford Focus o are inca de la lansarea generatiei a treia (actuala) si da un plus de eleganta si precizie experientei de condus, eliminand posibilitatea de a smuci masina la schimbarea treptelor. Pacat sa Volkswagen nu s-a gandit la un asemenea sistem. Lasand acest detaliu la o parte, poate mai deranjant este ca rezolutia camerei video pentru marsarier este cam slaba – ma asteptam la mai mult de la Volkswagen si de la Golf.

Dar… cand te urci la bordul lui Volkswagen Golf GTI parca uiti de toate. Nu e nici cel mai puternic din segment, nici cel mai rapid si probabil nici cel mai frumos. Dar e foarte bine facut si echilibrat exemplar. Totul e din acelasi film: suspensiile, directia, motorul, distributia maselor, pozitia de condus, designul interior si volanul, designul exterior, franele, calitatea generala a executiei. Tot! Mai mult decat puterea, la un “hot hatch” ma intereseaza fix aceasta coerenta a filosofiei si a executiei. Iar la Golf GTI totul e la superlativ. Mi-ar fi placut, ce-i drept, un esapament ceva mai galagios si sa aud rateuri la schimbarea treptelor. Cu transmisie manuala… nicio sansa. Probabil acesta ar fi singurul motiv pentru care as opta pentru DSG, in rest aceasta cutie manuala de pe Golf GTI e pur si simplu senzationala.

Atentia pentru detalii e prezenta din abudenta si la Golf GTI: tapiteria in carouri deja emblematica, volan de inspiratie Porsche si schimbator de viteze in forma unei mingi de Golf – face priza buna cu mana, arata bine si… sugereaza numele modelului: Golf. Genial!

Desigur, nici Golf GTI nu este o masina perfecta. Nici el n-are “rev matching”. Dar cutia de viteze cu niste curse mai scurte si o actionare mai “unsa” te invita efectiv sa te joci cu schimbarile de trepte pana iti oboseste mana dreapta. Sau piciorul stang. Camera video de marsarier are aceeasi rezolutie slaba. Posesorii actuali de modele Volkswagen si Audi stiu la ce ma refer.

In ceea ce priveste specificatiile, GTI-ul testat are 230 CP si atinge 100 km/h in 6,4 secunde (manual sau DSG, nu conteaza).

Intrebari si comentarii? Va astept!


Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

Lasa un comentariu

54 Comentarii Pornit "Prima impresie: Volkswagen Golf 7 facelift"

Notifica-ma despre
avatar
Sorteaza dupa:   noi | vechi | votate
bancher
Cititor

Tapiteria asta de fata de masa e oribila…un mare minus de la Volkswagen, dupa parerea mea.
in plus la preturi masina e supraevaluata…chiar asa, sa dai pe un Golf cat pe un Passat???!! (la aceleasi dotari si motorizare abia daca sunt 300 euro diferente intre ele).

Adrian Mitrea
Cititor

Da, sa ai o fata de masa ca aia e oribil.
Sa ai tapiteria in masina asa… e superb.
Iti recomand sa le scrii si alora de la Burbery si sa le spui ca esarfele lor, gentile, fularele si orice fac ei seamana cu o fata de masa si e de rahat :))

ciombe
Cititor

Are scaune ventilate, ca optiune?
Daca nu, nu ma intereseaza!

Andrei
Cititor

De tartanul scotian ai auzit?

Plus ca vezi ca un Passat cu 2.0 220 cp DSG Highline incepe de la 35.000 de euro, deci e diferenta considerabila (Golf-ul GTI incepe de la 29.000 euro cu DSG). Poate te gandeai la Golf R 2.0 TSI 310CP 4×4 DSG care intr-adevar incepe de la 39.000 de euro dar acolo e alta mancare de peste. 310 cp si 4×4 si un timp 0-100 km/h in 4.6 sec (cat o masina super sport din trecutul nu prea indepartat)…

baubau
Cititor

:)) Mai trebuia pusa si o legatura de ceapa pe scaunu din dreapta.

Xan
Cititor

"rev matching" e un fel de roti ajutatoare pentru incepatori. Nu iti iei GTI ca sa il conduci cu roti ajutatoare.

Adrian Mitrea
Cititor

Pentru GTI mai putin conteaza, dupa cum am aratat si in clip.
Pentru celelalte motorizari plusul de confort e notabil. Mai ales ca masina asta nu e cumparata numai de soferi, ci si de oameni care au abilitati de a conduce aproximative, spre reduse. Astia suntem, de unde altii mai buni?

Dan
Cititor
@Adrian Mitrea Buna ziua! Frumos articolul, am o intrebare: cum e noul DSG 7 pe 2.0 TDI? Eu am actualul DSG 6 pe 2.0 TDI 150 cp si nu mi se pare ok setata. In modul normal merge usor subturat (obsesia pentru poluare) iar in modul sport merge prea turata. La un drum prin tara (fara autostrazi), ma joc foarte des cu cutia, adica pe viraje stranse sau depasiri folosesc Sport iar in linii drept sau mers lejer folosesc Normal. Modul Eco e ingrozitor. Am lasat 3 saptamani masina unui prieten si mi-a spus acelasi lucru. Se poate merge cu… Citeste mai mult »
Adrian Mitrea
Cititor
Salut, Dan! La acest eveniment de test drive am putut sa conduc doar 1.5 TSI EVO 150 CP cu DSG7 si putini kilometri, vreo 15. Nu am apucat sa filmez nimic. Dar, daca ma intrebi, poti sa mergi cu DSG7 in modul Sport mereu si sa-ti placa. Din punctul meu de vedere nu sta prea turat. E un mod Sport care oricum se adapteaza la stilul tau de condus si daca mergi relativ cuminte in Sport masina va merge foarte bine. Personal, la acest nou DSG cu 7 trepte, tot modul Sport il prefer si eu. Normal (D) e un… Citeste mai mult »
Giumbuslucu
Cititor

Sunt curios cat de fiabil este noul motor tinand cont de pataniile lui 1.4 TSI.

Adrian Mitrea
Cititor

Cu totii suntem, iti dai seama. Doar ca nu ai cum sa afli acest lucru dupa un test drive. Cred ca la 1.2 TSI te refereai, 1.4 TSI n-a fost asa problematic.

Giumbuslucu
Cititor

Evident ca fiabilitatea nu poti sa o determini dupa un drive test. Timpul si kilometri ne vor arata ce si cum. Ma refeream la 1.4. Stiu ca 1.2 TSI a fost dezastruos, insa si 1.4 TSI, motorul ce este inlocuit de actualul 1.5, a avut probleme de genul celor de la fratele mai mic. Stiu asta de la cunoscutii mei care au inlocuit lanturi de distributie la 1.4 TSI inainte de a "implini" 100.000 de km.

andrei
Cititor

nu. 1.4 tsi 160 e ala cu probleme, de pe g6. apoi au urmat pe g7 1.4 140 si mai nou 1.4 150. si si mai nou asta din articol. dar ala de 160 era si cu turbina si cu compresor si era mai complex. de aici si mai multe probleme. dar 1.4 150 cp nu are problemele fostului 1.4 160cp.

Adrian Mitrea
Cititor

Vezi ca a existat prin 2008-2009 un 1.4 TSI de 160 CP doar cu turbocompresor, fara compresor mecanic. Acel motor despre care vorbesti tu avea 170 CP.

Tdf
Cititor

Dupa atatia ani inca n-au rezolvat problemele vechilor motoare, dar au scos motoare noi. O fi de bine?

Adrian Mitrea
Cititor

De regula producatorii auto din acest motiv lanseaza noi motoare. Sa le inlocuiasca pe cele vechi si cu probleme 🙂

Tdf
Cititor

De acord, daca vorbesti doar de VW. Pentru ca sunt si producatori auto care scot motoare noi bune dar cu mici probleme pe care le remediaza in timp, facandu-le si mai bune. VAG a scos motoare cu performante bune dar dezastroase ca fiabilitate, dupa care n-a facut aproape nimic sa remedieze problemele. Ce garantie avem ca nu se va intampla la fel cu noile motoare?

Adrian Mitrea
Cititor

Cred ca problema vine din… varietate. Cand ai o gama atat de mare de motoare, uneori poti sa o dai si in bara.
Sunt si nenumarate motoare Volkswagen excelente si incredibil de durabile. Ar fi onest sa avem in vedere si lucrurile bune cand judecam o marca. In plus, cred ca nu exista marca la care sa nu fie probleme cu motoarele sau cu altceva…

mip
Cititor

"" Cred ca problema vine din… varietate. Cand ai o gama atat de mare de motoare, uneori poti sa o dai si in bara. ""

de acord cu tine acilea … ar fi bine ca si ei sa procedeze ca si japonezii, sa se concentreze pe un nr. mult mai redus de variante de motorizare si sa le perfectioneze;

"" Sunt si nenumarate motoare Volkswagen excelente si incredibil de durabile.""

poti da ceva exemple ? personal nu am incredere in motoarele grupului pt benzina …

Adrian Mitrea
Cititor

Pai uite cele simple, stil japoneze: 1.4 benzina 80 CP, 1.6 benzina 105 CP, 2.0 TDI 150 CP (inclusiv cel cu probleme cu emisiile trucate), mai vechiul 1.9 TDI 90 CP/105/131 CP ALH. Toate acestea au fost si sunt motoare foarte fiabile.

mip
Cititor
multumesc pt raspuns. personal am avut un aspirat de 2.0 L cu 2 supape pe cil. si 115 CP … e drept masina facuta in Brazilia (Golf IV, 2001), cumparata la mina a doua (???) … totul se petrecea peste ocean … am cam avut probleme cu masina, am fost cu cele care mi s-au parut mai dificil de diagnosticat chiar la reprezentanta si nu au reusit sa rezolve problema decit partial … banii i-am dat … m-am lecuit !!! de motorul Diesel de 1.9L stiam ca e durabil, bun si economic. nu l-am luat ca aci erau supra-evaluate fiind… Citeste mai mult »
Adrian Mitrea
Cititor

Da, sunt experiente si experiente. Tu, fiind in America, este cumva normal sa ai acele probleme cu service-ul. Volkswagen sunt masini rare acolo, iar mecanicii sunt invatati sa repare autovehicule mai simple. Logic ca le da cu virgula cand vine o masina mai sofisticata in service. In Europa si in Romania problemele cu intretinerea (care apar la orice masina la un moment-dat) sunt mult mai usor de remediat la o masina europeana, in special Volkswagen, Opel, Renault, BMW, decat la una asiatica.
Iti multumesc pentru comentariu, o zi frumoasa iti doresc si eu tie!

Dan
Cititor

@Adrian Mitrea

Multumesc pentru raspuns!
Cu actuala cutie modul Sport la viteze mici e putin suparator, adica masina se duce des spre 4000 ture, ceea ce mi se pare ciudat mai ales in oras sau cand motorul e rece.

O zi buna si spor la treaba!

Adi
Cititor

Salutare,

Ar fi fost interesant si un consum ptr noul motor. Dar un consum cat mai aproape de real, nu din carti.

Adrian Mitrea
Cititor
Am avut mediu 7,2 l/100 km, dar in regim de test drive. N-am omorat masina, dar atat eu, cat si colegul meu jurnalist care a mai fost cu mine in masina, am incercat tot felul de lucruri si regumuri de functionare. Am mers mai degraba alert. Daca ar fi masina mea as scoae undeva la 6,7 mediu, cred. Consumul masurat conform normelor NEDC este 5,1-5,2 l/100 km, in functie de dimensiunea anvelopelor. Din punctul meu de vedere pastreaza "media mea". Adica eu, la stilul meu de mers, peste consumul mediu declarat mai pun 2 litri si aflu valoarea reala a… Citeste mai mult »
Adi
Cititor

Cam asa am observat si eu la 1.8 benzina pe Civicul actual. Chiar am urmarit consumul in ultimele luni, atat urban cat si extra. La un mers normal+ cu sportiv pe alocuri adaug 1.5-2 l la consumul din carte
Sunt cateva motorizari noi interesante. Acest 1.5 la W si mai avem 1.5 VTI turbo de 182CP la nou Civic. Mi-ar placea sa vad un drivetest cu el.

Andrei
Cititor
AM a facut deja testul cu Civic-ul HB cu motorizarea respectiva: http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-ho… Deocamdata la noi pe piata nu e la vanzare, urmand probabil ca in urmatoarele maxim 2 luni Honda Trading, Carpati Motors, Radacini si ceilalti dealeri sa inceapa sa ia comenzi. Te poti juca aici insa cu configuratorul: https://deapps.honda.de/php/car-configurator/star… P.S. In Germania preturile de catalog ale automobilelor noi sunt cu 5-10% mai mari ca in Romania plus ca la Honda au alte pachete de echipari care sunt si intr-un numar mai mare. In RO pentru modelele noi sunt doar Trend, Elegance si Executive.
Adi
Cititor

Multumesc.

L-am vazut la Asko vineri. Inca nu il au disponibil ptr drivetest. Aveau atat 1.0 cat si 1.5.

Scuze de "offtopic"

Andrei
Cititor

Mda, nu auzisem de Asko, recunosc :-P. Are reprezentante in niste zone prin care nu umblu.

Adrian Mitrea
Cititor

Masina mea personala e un MINI Cooper 1.6 116 CP natural aspirat. Tot asa, +2 litri in plus la consumul mediu declarat si obtin valoarea reala de consum.
Sau ma mai iau dupa consumul urban, adica cea mai mare valoare din cate exista. Acela este, de fapt, consum pentru regim mediu in viata reala.

mip
Cititor

mai adriane, io bag sama ca ai talpa mare si grea !!!

Adrian Mitrea
Cititor

Port 41 🙂

mip
Cititor

credeam ca ceva de la 48 si 150 kile in sus ! :":)))

radu1975
Cititor

Pe cand un testdrive cu noua octavia?

Adrian Mitrea
Cititor

Cand ne-o da importatorul. N-am un raspuns concret.

Florin
Cititor

Au reusit cu facelift-ul asta sa bata tinuta de drum a Focusului?

Adrian Mitrea
Cititor
Depinde foarte mult de configuratie. Daca vorbim de versiunile de baza, cu motor de 1 litru, cred ca Focus sta mai bine la tinuta de drum. Are suspensie multilink pe spate inca de la cel mai slab motor. Pe de alta parte, e un pic mai greu. Daca vorbim de versiuni intermediare sau de top, Golf merge mai bine si asa a fost mereu, daca stii sa configurezi masina pe care o cumperi. Golf poate avea directie sport variabila/progresiva, tractiune integrala si DSG pe GTI si R, coroborat cu o masa mai redusa si o pozitie de condus mai buna,… Citeste mai mult »
andrei
Cititor

neah, megane e imbatabil ca putere si ce poti scoate pe circuit. ca masina de zi cu zi, gti ofera un pachet mult mai echilibrat, cu mult mai putine puncte slabe ca un megane. la megane doar tinuta sport e punct forte, in rest nu prea.

Adrian Mitrea
Cititor
Stai asa, cred ca vorbim despre lucruri diferite 🙂 Tu zici de GTI vs. Megane R.S. Eu vorbeam despre Megane GT. 1.6 turbo benzina, 205 CP, transmisie cu dublu ambreiaj 7 trepte standard, roti directoare spate standard, scaune sport superbe cu o sustinere laterala nemaivazuta pe o masina de 200 CP, faruri cu LED standard. Aceasta masina este imbatabila in zona de pret 22.000-25.000 euro si concurenta nu are un echivalent pentru acest Megane. La nicio marca. In rest, daca vorbim de versiuni de sub 20.000 euro sau peste 25.000 euro, atunci modele precum Golf sau Focus s-ar putea sa… Citeste mai mult »
Andrei
Cititor
Care ti se pare mai confortabila: o compacta cu multi-link pe spate sau una gen Megane cu bara de torsiune si roti directoare? In general suspensia independenta spate e mult mai confortabila pe drumuri nu tocmai grozave, insa te intreb de Megane si de solutia lor, mai ales ca n-avem drumurile impecabile din Franta. Mie sincer mi se pare un minus la 22-25.000 de euro sa folosesti bara de torsiune pe spate, in conditiile in care toti producatorii de volum prezenti pe piata europeana ofera pe compactele hatchback suspensii independente (mai putin Opel, Citroen, Nissan si Fiat) in cazul motorizarilor… Citeste mai mult »
Adrian Mitrea
Cititor
Salut! Nu exista o legatura intre confort si rotile directoare spate. Teoretic bara de torsiune sau puntea H cu brate trase este inferioara unei suspensii independente. Asta doar teoretic. Pe de alta parte, Renault si Opel sunt cam singurii care fac acest sistem foarte bine, efectiv nu simti diferenta. 1. La cat de bine merge Megane GT cu 4Control, as alege oricand rotile spate directoare in locul unei independente pe spate fara roti directoare. 2. Daca as avea de ales intre o punte semi-independenta pe spate fara roti directoare si una independenta tot fara roti directoare, la aceeasi bani, probabil… Citeste mai mult »
Florin
Cititor

Ma gandeam la versiuni de baza-mediu ca si echipare. Oricum noul Focus a fost "cumintit" semnificativ fata de generatiile mai vechi.
Cat despre hothatch si alte avioane… in niciun caz nu mi-as lua Golf. Nici macar Golf R.

adi
Cititor

O tigaie supraevaluata!

Florin
Cititor

design cel mult mediocru, preturi enorme pt ce ofera. nu ms !

eee
Cititor
sa spui ca e regele e mult prea mult. Poate e cea mai echilibrata masina din segment, dar nu este nici cea mai buna calitativ, nici cea mai frumoasa, nici cea mai puternica, nici cea mai buna la pret. nu exceleleaza la absolut nimic. Acum pe partea celalata: designul il trage in jos, pretul il trage in jos, ambianata interioara iar il trage in jos. deci suficiente minusuri Si cu toate astea il numesti regele??? Asta ar insemna ca masini precum Mazda3, batranul Focus sau noul Megane sa ii fie inferioare, iar daca Focus si Megane vin cu minusurile lor,… Citeste mai mult »
Adrian Mitrea
Cititor

Clientii aleg si decid in cele din urma. De ani de zile Volkswagen Golf este cel mai bine vandut model din Europa. E rege sau nu?
Si este al doilea model ca vanzari la nivel mondial, dupa Toyota Corolla.
Cum explici asta?
Mazda3 este o masina minunata, in anumite configuratii. De acord.

Dan
Cititor
Pe langa faptul ca masina e numarul 1 la vanzari in Europa, trebuie sa fii orb sa spui ca ambianta interioara il trage in jos. De exemplu in varianta Comfortline cu scaune Ergoactive bate la interior masini chiar si din clase superioare. Mai este izolarea fonica la viteze mari, felul in care ia o groapa, senzatia de calitate pe care o ofera multe detalii la interior, etc. Recunosc, Mazda 3 arata mult mai bine, dar nu exista in varianta combi: pas din start. Ford Focus se conduce si arata mai bine, dar eu nu pot trai cu acel interior plin… Citeste mai mult »
Andrei
Cititor

Mazda 3 e intr-adevar excelenta, insa din pacate brandul japonez trebuie sa se si vanda ca sa reprezinte ceva…
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/m

Iar la nivel mondial, desi e prezenta pe cele trei mai piete (China, SUA si Europa) a terminat anul trecut abia pe locul 15 in categoria branduri auto, sub cele premium importante, desi Mazda e de volum. In 2017 va fi depasita de alt brand premium – Jeep.
http://0-100.hotnews.ro/2017/02/10/cum-a-aratat-p

Florin
Cititor

Total de acord.
Pt Andrei si Adrian: cumparatorul nu e interesat de clasamente de vanzari sau valoarea actiuniloe producatorului
.Ceea ce conteaza este produsul . prclactic pe ce dai banii.
Inca o precizare: ce aleg cei mai multi nu e obligatoriu cel mai bine
In nici un domeniu. Bafta

Adrian Mitrea
Cititor

Florin, atatia clienti nu au cum sa greseasca. De acord ca lumea nu se uita la clasamente. Clasamentele sunt doar un rezultat pentru ceea ce lumea a cumparat un an de zile. Un bilant. Da, produsul conteaza si Golf este o masina remarcabila in segmentul sau. Ce aleg multi reprezinta o validare a unui produs bun, adecvat. Uite iPhone si gama de telefoane de la Samsung, poftim. Le cumpara lumea de proaste?

Tdf
Cititor
Clientii nu gresesc. Dar conteaza ce motivatie au sa cumpere un produs. Exemplu primele 2 automobile ca volum de vanzari corolla si golf. Masinile sunt total diferite prin ceea ce reprezinta. Corolla este o masina simpla, pragmatica, fiabila care te duce din A la B fara batai de cap. Golful in schimb pune accentul pe un exterior si interior care par premium si tinuta de drum placuta. Dar ambele au aprox. acelasi pret, plus sa tinem cont ca VW produce aprox. acelasi nr. de masini ca Toyota dar cu nr. dublu de angajati majoritatea in DE, adica costuri mari de… Citeste mai mult »
Adrian Mitrea
Cititor
Ceea ce faci tu este un calcul simplist si neargumentat. Nu exista o legatura atat de directa intre numarul de angajati si profit. Si datele pe care le arunci nici macar nu sunt corecte. Toyota Group avea la final de 2016 circa 326.000 angajati, iar Volkswagen Group 450.000 angajati, adica cu 38% mai multi. Pana la 100%, adica dublu, cum spui tu, mai sunt inca 62%. De unde i-ai scos? Apoi, raportat la numarul de marci din portofoliu, este normal ca Volkswagen Group sa aiba un numar mai mare de angajati. Nu sunt neaparat un fan al Volkswagen. Cert e… Citeste mai mult »
Cristian Cojocariu
Cititor

Modul de condus apare in coltul stanga sus al ecranului sistemului de infotainment!

Adrian Mitrea
Cititor

Nu pe toate ecranele. Vezi galeria foto.
In plus, ar fi fost mult mai intuitiv sa apara undeva langa modul de lucru al cutie de viteze, pe intrumentarul de bord principal.

wpDiscuz