05 aprilie 2017
miercuri
Romania
Pilotul de raliuri George Grigorescu este noul presedinte al Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile

George Grigorescu (sursa - Agerpres)
George Grigorescu (sursa - Agerpres)

APIA, organizatia care reprezinta interesele producatorilor si importatorilor de automobile din Romania, a anuntat ca are un nou presedinte, pilotul de raliuri George Grigorescu. Numirea sa vine dupa ce, in martie, avocatul Ernest Popovici, care conducea APIA de la final de 2007, a demisionat.


„Astazi, 5 aprilie a.c., Consiliul Director al Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile s-a intrunit pentru alegerea unui nou presedinte, conform Statutului, ca urmare a demisiei recente din aceasta functie a d-lui Ernest Virgil Popovici. Noul președinte ales astăzi de către Consiliul Director este dl. George Grigorescu, membru al Consiliului Director și membru fondator al Asociației”, se arata intr-un comunicat APIA.

La inceputul acestui an Dacia Renault a anuntat ca se retrage din APIA si ca se va concentra pe prezenta din asociatia ACAROM.

George Grigorescu s-a nascut la Brasov in 1959 si  in 1985 a debutat in Campionatul National VTM  (viteza pe traseu montan), fiind campion national la VTM intre 1992 si 1995 (o data la grupa N si de trei ori la grupa A. In 1996 a fost campion national absolut de raliuri.

La cea mai recenta conferinta de presa tinuta in ianuarie, cei de la APIA spuneau ca spera ca in acest an se va putea organiza Salonul Auto International Bucuresti care nu s-a mai tinut din 2007 din lipsa unui spatiu corespunzator si mai ales din cauza crizei din piata auto.


Etichete: , ,

Lasa un comentariu

5 Comentarii Pornit "Pilotul de raliuri George Grigorescu este noul presedinte al Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile"

Notifica-ma despre
avatar
Sorteaza dupa:   noi | vechi | votate
Conservator
Cititor

Da, dar presedinte de onoare e tot domnu' Tariceanu!
Adica nenea ala care si-a aparat afacerile inventind taxa de mediu, de prima inmatriculare, de cum i-o mai fi zis atunci!
Iar Dacia s-a retras din APIA? Pai de ce, nu au fost multumiti cu aia 15 milioane de euro primiti de la acelasi domn Tariceanu in 2008, ca ajutor de stat sa treaca criza? http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-5270508-tar

Giga
Cititor

Da da, dl Motoriceanu care era prin 2007 importator de Citroen si isi facea legi si taxe pt firma lui.
Probabil ca Dacia nu se simte reprezentata de APIA care nu reuseste sa mai bage niste taxe aberante celor ce isi cumpara masini second hand si nu vreo Dacia noua.
Dar sa stam linistiti ca or sa vina cu bulinele alea…

Roland
Cititor

Se fac jocurile pt multinaționale gen dacia că impozitul pe profit se exportă in franta maroc algeria

Cezar
Cititor

Am si eu o intrebare pentru postacii de serviciu – voi va mai si documentati din cand in cand, sau aveti replicile scrise in carticica rosie pe care o tineti la piept? Care business mai are tariceanu? Ca masini nu vinde si nu a vandut prea bine niciodata. Lasati ca s-a eliminat acum taxa, maine-poimaine va veti plange de aerul pe care il respirati, sau voi respirati numai ideologii de propaganda retarda?

Kavarnap
Cititor
ATS, care aducea Citroen, era a lui Moliceanu. Bine, el de fapt reprezenta cu succes afacerile APIA, de unde se profila cel mai evident prietenul Brent Valmar, de la Porsche România, care a și câștigat niște licitații mai dedicate pe vremea prim-sinistrului Motocicleanu. Aerul respirat și poluarea nu au nici o legătură cu monstruoasa taxă de înmatriculare inventată cu nemăsurat tupeu de Moliceanu DOAR pentru afacerile găștii din spatele lui. Propaganda a încercat de fapt să aburească niscaiva sărmani români cu praful în ochi al rablelor și să legitimeze mârșăvia sus-pomenită. APIA rămâne în continuare o adunătură de samsari deghizați… Citeste mai mult »
wpDiscuz